Busje door Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu Busje door Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu

Busje door Nieuw-Zeeland

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

30 Juni 2012 | Nieuw Zeeland, Taupo

Ja, daar is ze alweer! Een mogelijkheid om gratis te internetten moet je natuurlijk altijd benutten!:D
Inmiddels ben ik beland in Taupo! Vandaag hebben we tijd doorgebracht in Rotorua, de stinkstad door zijn zwavelgeur die letterlijk in wolken je neus tegemoed vliegt door alle natuurlijke thermen in deze stad. Het is alsof de stad gebouwd is op een borrelende vulkaan die elk moment kan uitbarsten!
Verder hebben we een nacht in de bush geslapen aan de westkust bij Raglan, waar de beste (surf)golf ter wereld is, heel spectaculair, maar heb een eerste surflesje toch maar uitgesteld! :)
Dit alles doen we met Stray, erg handig, maar we reizen wel veel waardoor we 's avonds erg moe zijn van alle indrukken die we te verwerken hebben, daarnaast moeten we stiekem toch wel even wennen aan het reizigersleventje, maar aanpassen gaat gelukkig vrij snel!;)

Gister zijn we ook in de Waitomo glowormcaves geweest. Die beestjes gloeien als een malle en het lijkt echt op een sterrenhemel in de grotten!

Morgen doen we de Tangarirocrossing, een oneday hike over een actieve vulkaan van ong. 7 a 8 uur lopen. Het schijnt super mooi te zijn!

Tot de volgende keer!! :D

• 30 Juni 2012 - 08:34

Evelien Rost:

Wat een levendig verhaal, bijna alsof ik er zelf bij ben!!

• 30 Juni 2012 - 16:14

Rachel:

Puur genieten geloof ik. Have fun xxx

• 02 Juli 2012 - 08:33

Yvonne Van Schijndel:

Leuk Michelle om ook jou reisverslagen te lezen! Je bent iets meer online dan onze Wouter. Ook zijn reisverhalen zijn erg leuk om te lezen. Geniet van je reis, ga je zeker volgen. Groetjes uit Traaie. Yvonne

• 02 Juli 2012 - 11:56

Ro:

Jaaaaaaa wat klinkt het goed allemaal! Ik hou alles goed bij hoor, weet ik precies wat wel en niet de moeite waard is! Die wormen moet ik een bezoekje brengen geloof ik?! Heb toevallig ook pas foto's van die tongariro crossing gezien, hopen dat je mooi uitzicht zonder bewolking hebt gehad!! Tot je volgende berichtje! En de STUK-appjes zijn ook top!xxxx