Opgeknapt! - Reisverslag uit Brixen im Thale, Oostenrijk van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu Opgeknapt! - Reisverslag uit Brixen im Thale, Oostenrijk van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu

Opgeknapt!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

08 Januari 2012 | Oostenrijk, Brixen im Thale

Voor iedereen die zich nog zorgen maakte: ik ben weer om en nabij beter! Af en toe komt er nog een zeehonden kuchje uit , maar voel me eindelijk weer een beetje mens.

Vandaag weer les gegeven aan 10 volwassenen (beginners, die nog nooit sneeuw hadden gezien) erg leuk! Bovendien is hier afgelopen dagen al zo'n 1,5 meter sneeuw gevallen, en ze verwachten tot en met woensdag nog twee meter, dus hét moment om je off piste skills te oefenen... poeh wat is dat zweten zeg, tot je heupen in de sneeuw!

Hierbij ook nog wat kiekjes van afgelopen tijd!

x Michelle

• 08 Januari 2012 - 23:57

André:

Hij is geweldig!

• 09 Januari 2012 - 12:14

Papa & Mama:

Wat een spreuk he Michelle! Toeval?? Wij denken van niet. Veel liefs!
    p.s. Klein sneeuwpoppetje maar :-) en volgens mij kun je hem deze week nog verder "uitbreiden".

• 09 Januari 2012 - 15:58

Ro:

Gelukkig weer beter! Mooie pop, gezellige fam kiekjes!

Ik heb net met sooph een theetje gedaan! We missen je wel hoor!

xxxx

• 10 Januari 2012 - 09:52

Annelieke:

Hallo Michelle
    Gelukkig weer opgeknapt fijn hoor anders lag je er voor langere tijd uit en ga je je ski avontuur missen.
    Nou neem de eerste paar dagen maar weer niet teveel hooi op je vork, ga na het lessen geven maar gelijk wat rusten?
    Al dat apréskieen ???????!!!!!!!!!!!!

Dikke beterschapskus lieke xxxxxxxxxxxxxxx

• 11 Januari 2012 - 17:28

Wim En Brigitte:

Heyy lieve Miesmob!
    Ook jij de ALLERbeste wensen voor 2012!
    We komen net thuis van Schiphol(zit nog met mn jas aan, want t is koud hier binnen haha)
    Toppie, de foto's van jullie bij de fikkende kerstboom!
    Blij dat je weer een btje bent opgeknapt.
    Wij hebben het weer HEERLIJK gehad bij Olette in Luxor.
    Weer veel gezien en meegemaakt!
    Lijk wel bietske op jou: heb in een taxibus door Egypte gescheurd! whahoeha, die mannen daar ns ff poepie laten ruiken! Riepen maar MiaMia(goed goed)maar als je hun gezichten op de foto's ziet....je komt met Bart maar weer lekker een keerke gourmetten ai, agge terug bent! Dikke xxxxx

• 14 Januari 2012 - 06:38

Nicole:

Ahhhh....jaloers op al die sneeuwpret. Ben je niet nog een weekje vrij? Kom ik ook even langs? X Nicole

• 14 Januari 2012 - 16:12

Rachel:

Het ziet er te goed uit ikke wil ook?!?!?!?!?,?,?,?,?,?!.!.!?!?! Dikke zoen van ons