Voorbereidingen! - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu Voorbereidingen! - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

09 Juni 2012 | Nederland, Terheijden

Hoi lieve allemaal,

Daar gaat ze weer... Op naar het volgende avontuur: op 22 juni vertrek ik voor 5 maanden naar de andere kant van de wereld, samen met Evelien (m'n roomie in Brixen), om te gaan Backpacken door Australië, Nieuw-Zeeland en Azië.
Waar een paar maanden Oostenrijk toch al niet goed voor is? :) Ben daar tot het besef gekomen, dat ik eerst nog wat van de wereld wil zien voor ik verder ga met het toch wel "voorgeprogrammeerde" leventje in Nederland, waar ik overigens wel heel blij mee ben, maar denken "dat doe ik nog wel eens" leidt vaak tot niks! Je kan het maar gehad hebben, toch?! :D

Voor zover we onze reis gepland hebben staan de volgende dingen op ons to-see lijstje:
- Nieuw-Zeeland: North Island.
- Australië: Queensland & Northern Territory (Brisbane, Cairns, Darwin, Alice Springs, Sydney).
- Azië: Thailand, Laos en Vietnam.

Het regelen van de tickets was even een worsteling maar gelukkig staat alles nu vast, we vertrekken een weekje eerder dan gepland, maar dat mag de pret niet drukken.
Wel maakt dat, dat ik toch wel wat haast moet maken om alles op tijd geregeld te hebben! De eerste vaccinaties heb ik in m'n kont, de malaria pillen zijn in de maak en het eerste visum staat al in mijn paspoort.
Komende week moet ik nog werken, en daarna heb ik nog wat dagen om afscheid te nemen van Jan en Alleman en om dingen aan te schaffen als een sexy heuptasje, diarree-remmers en al dat soort spul!

Om iedereen op de hoogte te houden van alles wat ik, samen met Evelien, ga meemaken, zal ik hier regelmatig een verhaal posten en wat foto's uploaden.

Maar voor het zover is ga ik eerst nog even genieten van de Oranjegekte, bitterballen, hagelslag, het mooie Traaie en Breda, het Nederlandse zomerweer en alle andere dingen die ik hoe dan ook stiekem zal gaan missen...!

Liefs Michelle

ps. Mijn reis genootje gaat ook een blog bijhouden op: evelienrost.waarbenjij.nu

  • 09 Juni 2012 - 18:51

    Anton En Jose:

    Alvast veel succes met je voorbereidingen, en een fijne en leuke reis met je vriendin.
    We volgen jullie.

  • 09 Juni 2012 - 23:07

    Andre:

    Hoe mies, lekker hoor ik geef je geen ongelijk, werken en zo kunt nog lang genoeg, genieten moet je altijd doen maar waarom niet eerst? :) Succes met de pillen, malaria tabletten moet je ook maar even een beetje over lezen hebben nogal wat ververelende bijwerkingen.

  • 09 Juni 2012 - 23:07

    Andre:

    Hoe mies, lekker hoor ik geef je geen ongelijk, werken en zo kunt nog lang genoeg, genieten moet je altijd doen maar waarom niet eerst? :) Succes met de pillen, malaria tabletten moet je ook maar even een beetje over lezen hebben nogal wat ververelende bijwerkingen.

  • 09 Juni 2012 - 23:07

    Andre:

    Hoe mies, lekker hoor ik geef je geen ongelijk, werken en zo kunt nog lang genoeg, genieten moet je altijd doen maar waarom niet eerst? :) Succes met de pillen, malaria tabletten moet je ook maar even een beetje over lezen hebben nogal wat ververelende bijwerkingen.

  • 10 Juni 2012 - 13:37

    Anne:

    Hi meiden, kan ik hier dan ook uit opmaken dat jullie niet eerst nog langs Brixen gaan?

    Of hebben jullie de vluchten vanuit Oostenrijk geboekt? ;-)

    Wie weet kunnen we elkaar ergens in november ontmoeten in Vietnam???? ;-)

    X Anne


  • 12 Juni 2012 - 12:21

    Annelieke:

    Beste Michelle van het ene avontuur in het andere . Hoop dat je van alles al hebt uitgestippeld waar je allemaal naar toe gaat, het is een groot en bijzonder land stel je voor dat je tijd te kort komt en er nog eens naar toe moet! ha ha
    Maar geniet van je voorbereidingen en wij wensen je een prachtige reis.
    Helaas denk ik niet dat wij daar plotseling voor je neus gaan staan, maar je weet het nooit met die Hanegraafjes !!!!

  • 14 Juni 2012 - 20:17

    Wim En Brie:

    Hey lieve Mies!
    GENIET nog maar lekker van deze 8 dagen!
    Je kadootjes is nog steeds niet klaar, want Annemarie die het maakt heeft een tennisarm.
    We nemen t mee naar je novemberborrel!
    Heel veel plezier, een goede reis en uitkijken Miesmob.
    Liefs en xxxx

  • 16 Juni 2012 - 21:11

    Papa & Mama:

    Jawel, ons meisje gaat weer vertrekken en wij vinden het super dat zij dit gaat doen, maar zullen haar ook erg gaan missen! Lieve Michelle, geniet ervan want je kan alleen maar spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt ;-) Wij gaan je zeker volgen, maar gaan vanaf zaterdag ook aftellen tot je weer in Traaie bent! xxx

  • 19 Juni 2012 - 12:50

    Tante Rina:

    Vandaag is het 19 juni nog 2 dagen en de dag van vertrek is aangebroken. Wel ook een beetje spannend denk ik, of helemaal niet? We zullen regelmatig naar jouw berichtjes kijken en lezen ook natuurlijk.

    Veel liefs en 'n kus van tante Rina en oom Piet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terheijden

Michelle

Jumping Crocs - Kakadu National Park

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 40990

Voorgaande reizen:

22 Juni 2012 - 23 November 2012

Oceanië & Azië

01 December 2011 - 01 April 2012

Vier maanden in de sneeuw!

Landen bezocht: