Het einde nadert... - Reisverslag uit Brixen im Thale, Oostenrijk van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu Het einde nadert... - Reisverslag uit Brixen im Thale, Oostenrijk van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu

Het einde nadert...

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

24 Maart 2012 | Oostenrijk, Brixen im Thale

Hallo allemaal!

Het is weer even stil geweest, maar ben zo druk geweest met ploegen door de nasserschnee en op het terras zitten.

Een paar dagen geleden is de lente natuurlijk begonnen, maar hier lijkt het af en toe al wel zomer! Er zijn dagen bij dat ik aan het einde van de dag mijn skischoenen verruil voor mijn teenslippertjes! Heerlijk!
Eindelijk de mogelijkheid om ook mijn armen en hals wat kleur bij te brengen!

Twee weken geleden is er toch wel een kleine droom uitgekomen: ik ben met touringski's een berg op gelopen! Echt helemaal super om zo'n top te bereiken zonder lift en dan vervolgens in perfect poedersneeuw naar beneden te kunnen skien!
Die zelfde dag heb ik ook Rachel op de piste aangetroffen, super leuk natuurlijk!
Rodelen is er helaas niet meer van gekomen en dat wordt 'm waarschijnlijk ook niet meer, want de sneeuw verdwijnt nu vrij snel (mooie reden om volgend jaar terug te gaan)!
Alle pistes zijn nog open, maar het is erg papperig.

Naast dat de sneeuw smelt, begint het leven hier sowieso te veranderen, er zijn nog maar weinig mensen, weinig collega's, weinig werk en eigenlijk geen apres ski meer, maar daarvoor in de plaats, kunnen we wel tot half 6 op het terras zitten.
Afgelopen weken zijn er nog wel wat leuke feestjes geweest, van café die hun laatste avond vieren etc. Dus vervelen doen we ons nog niet.

Aangezien we nu af en toe een extra dag vrij zijn buiten de gebruikelijke zaterdag, doen we nu wat andere uitstapjes. Zo ben ik gister met Evelien en Anne (werkt bij de andere skischool in Brixen), op de mountainbike naar Kitzbuhel gefietst! Super leuk en lekker om er even uit te zijn. We hadden meteen een (zomer)vakantie gevoel. Ook leuk om Kitzbuhel te zien, een heel mooi dorp met veel kale kak! :)

Het is maar goed dat alles hier een beetje op een eindje loopt, dat maakt het wat makkelijker om weer naar Nederland te gaan. Binnen nu en ongeveer twee weken sta ik alweer op de stoep in de Raadhuisstraat, de precieze datum staat nog niet vast, maar oh wat is de tijd gevlogen!

Maarrr voor het zover is, kruip ik nog even lekker in een ligstoel om bij te bruinen en na te genieten van de afgelopen maanden!

xxx Michelle

• 24 Maart 2012 - 15:54

Femke:

Mies, wat ben je toch een mazzelkont! Op zonvakantie in de sneeuw, dan is die skibril in je gezicht en dat witte vooorhoofd snel weg!!
    Geniet er nog maar even lekker van en onthoud: afscheid nemen is nooit leuk, maar iedereen in NL heeft jou ook wel erg gemist! Veel plezier nog en hopelijk tot snel in Rdam! Xx

• 24 Maart 2012 - 22:01

André:

Nou Mies, geniet er nog maar even van en ik hoop voor je dat het niet de laatste keer is geweest!
    Groetjes vanuit een zomers Canada.
    André(a) en de meisjes

• 25 Maart 2012 - 08:55

Anton & Jose:

Wat gaat de tijd allemaal snel,
    Nog effe dan een goede reis naar huis.
    Grt Jose & Anton

• 25 Maart 2012 - 13:10

Monique:

Geniet nog maar van de laatste weken en ik snap heel goed dat he volgend jaar weer terug wilt. We hebben gisterenavond een gezellig avond gehad in Breda. Kusjes!!

• 26 Maart 2012 - 17:25

Lisette:

Hallo Michelle, wat een leventje in Oosterijk, sneeuw, zon, veel aardige mensen en ook nog eens de nodige vrije uurtjes. Ik zou bijna denken dat je niet meer terug wilt.....maar hier komt de zon ook al rijkelijk te voorschijn en staan de stoeltjes alweer op de terrassen. Gezellig hoor. Tot snel want we hebben jou gemist X Lisette

• 26 Maart 2012 - 19:45

Annette:

Zo Mies, de tijd is wel heel snel gegaan he?? Je bent echt ENORM bruin en aan de foto's te zien heb je enorm genoten en geniet je nog steeds van de laatste dagen :)

Je moet snel maar eens op de bethlehemstraat komen eten, we hebben niet zo lang samen gewoond, maar ik mis ons soort van poepkwartier! Had het er nog met Liv over.. lekker lullen over onzin ;)

Tot snel!! :) XXX

• 27 Maart 2012 - 13:12

Papa & Mama:

Je zult het misschien niet geloven ;-) , maar ook wij zijn aan het aftellen hoor tot je weer thuis bent. Geniet nog van de mooie bergwereld (hebben wij jou geleerd). Gelukkig ga je over een aantal weken weer met ons mee naar de franse bergen (Alpe h'Huzes) zodat je nog niet helemaal hoeft af te kicken. XXX

• 27 Maart 2012 - 14:05

Charlotte:

Miesjeee!
    Ik ben ook aan het aftellen tot je weer terug in NL bent hoor!!
    Ben zoo benieuwd naar al je verhalen! Het wordt weer hoog tijd om een lekkere kipsate te gaan eten en daarna de kroeg in te duiken!!
    Maar tot die tijd... Nog heel veel plezier en lekker genieten!!

XXX

• 27 Maart 2012 - 16:04

Ro:

Mies de STUK-vlaggen gaan uit en ik haal mn hardloopschoenen weer uit de kast, het wordt inderdaad tijd dat je terugkomt! Het is lekker weer! Mn eerst tochtje zit erop en oh wat had ik een spierpijn! Fijn om dat binnenkort weer te kunnen delen;) geniet van de mooie vergezichten, de blauwe frisse en warme lucht de (papperige) sneeuw en alle mensen daar! Alvast een goede reis terug! Liefs ro