Familie! - Reisverslag uit Brixen im Thale, Oostenrijk van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu Familie! - Reisverslag uit Brixen im Thale, Oostenrijk van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu

Familie!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 Februari 2012 | Oostenrijk, Brixen im Thale

Hallo Nederland!

Hier weer een teken van leven vanuit het zeer koude Oostenrijk!
Afgelopen week heb ik bezoek gehad van Bart, papa, mama en Brigitte! Wat een feest! Het was echt super!
Ze zijn hier van woensdag tot zondag geweest en hebben gezellig met z'n alle geskied, gegeten en geapres-skied! Ook Brie heeft haar ski's uit het stof gehaald en voor wat spektakels gezorgd! Petje af hoor nichtje!

Verder is het hier de afgelopen dagen extreem koud geweest en ik hoop echt dat het wat gaat afnemen, want aan het einde van een dagje les geven heb ik echt pijn aan mijn handen, voeten en neus van de kou!

Mijn papa en mama zijn zo lief geweest de Citroën mee terug te slepen naar Nederland (op een aanhanger), dus even in de maak en dan kan hij de wegen weer onveilig gaan maken! Heb me laten vertellen dat het mee valt, dus daar ben ik erg blij om!

Sinds deze week hebben we er weer een huisgenoot bij, en over anderhalve week begint de grote drukte weer ivm de krokus!

Verder vermaak ik me hier nog steeds prima en heb het erg gezellig, ik ben verkocht... wellicht volgend jaar nog een seizoen? :D

xxx Michelle

  • 06 Februari 2012 - 20:31

    Brie:

    Lieve lieve Mies!
    Wat mis ik jou en de rest van de familie...
    Ik heb je moesje net gebeld!
    SUPER WAS T ZEKER!
    en wat een sneeuw.. ik heb in mijn leven nog nooit ZO veel sneeuw gezien. De wandeling met je ma was PRACHTIG!
    Dat jouw paps "goud met een griffel" krijgt omdat ie mij heeft gered, spreekt voor zich!
    Deze kukel lag ECHT bekant in t ravijn hahaha, kunnen er nu om lachen..brr, ging wel als een jekko naar benee!
    Blij, dak Marie dr helm op had! (had waarschijnlijk niet meer geholpen maja)
    Heb een paar blauwe plekken op mn benen, maar of da nou van de apres ski is of wa???
    Onvergetelijk! Dat was t zeker.
    En als mn broerkes nog komen, dan kijk ik of ik opnieuw sneller als gij beneden kan komen! haha
    Toppie om je aan t werk te zien.
    Doe de groetjes vooral aan Wim en Verreku ehh Gerke!
    Die heeft me weer van het "slot" gekregen!

    Ook wel HEEL FIJN, dagge nie alle foto's erop het gezet.....
    De afsluiting(snert met pannekoeken) bij Wim en Lisette was ook helemaal gezellig! Wimpie erbij.. lachen! Die haalt ook vanalles uit ai.

    HEEL VEEL LIEFS van je trotse nicht!
    Waar is de tijd gebleven?t is als de dag van gisteren dat je ons bruidsmeisje was....een bruidsmeisje op klompen!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    en uitkijken!

  • 07 Februari 2012 - 06:42

    Rachel:

    Mieskuh,

    Nog 4 weken en 4 dagen hoezo tel je af.
    Al die verhalen zijn niet goed voor me.

    Have fun en ik hoop ook dat het weer beter wordt het is nu wel heel koud voor een weekje wintsport hihi.

    Biss shnell xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van ons

  • 07 Februari 2012 - 08:38

    Femke:

    Hey Mies,

    Wat een leuke foto`s en het ziet er zeker gezellig uit met al het bezoek!
    Ik zal duimen dat het wat minder koud wordt!
    Geniet van de drukte komende weken!

    Gr Femke

  • 07 Februari 2012 - 08:40

    Anton En Jose:

    Het was weer leuk geweest hebben wij vernomen, Wij hopen ook nog een keer naar Westendorf te gaan.
    Nog veel plezier en geniet ervan

  • 07 Februari 2012 - 09:43

    Ro:

    Klinkt weer heerlijk! De apres ski foto's erbij geven een goede impressie van hoe jullie het hebben gehad! Heerlijk! Krijg zelf ook zin, gaan over 2.5week! oeiiii! hopen dat de hoeveelheid sneeuw blijft liggen!
    Eerste slagen schaatsen zijn gemaakt hoor! heb t weekend op t ijs gestaan in utrecht erg leuk! Nou mieske, auf wiederschnitzel!

    xxx

  • 07 Februari 2012 - 10:01

    Hans En Lieke:

    Hallo lieve mich.
    Wat een leuke foto's weer.
    Je autootje gaat vast weer goed gemaakt worden.
    Fijn he dat je ouders weer zijn geweest heb er de wilde verhalen al weer over gehoord, ha ha .
    Rachel is ook al weer aan het aftellen en wil met jouw de nagel hutte onveilig gaan maken, want ze weet iet goed waar dat is . Steef weet het wel.
    Maar in de Jerry's in moet het ook wel goed gaan komen.
    Ps denk dat ik de aa maar in ga schakelen voor dat je terug gaat komen,
    want je zal echt wel moeten afkickken .

    Lieve groet en dikke kussen van ons.

  • 07 Februari 2012 - 11:47

    Sooph:

    hee mies! ziet er goed uit! gelukkig wordt je wagentje weer gemaakt, kan je straks als je terug bent weer door nl crossen! geniet nog maar heel hard daar, wij drinken er hier een op je!
    xx

  • 07 Februari 2012 - 22:10

    Andre:

    ziet er weer erg ongezellig uit!

  • 13 Februari 2012 - 09:20

    Annette:

    Lieve Mies!

    Zo te lezen gaat t nog steeds heel goed met je daar.. heb je foto's zitten kijken en dat ziet er erg gezellig uit!!!! :)
    Kan niet wachten tot we weer een keer met huize roeipoes kunnen borrelen en al jouw verhalen in real-life kunnen horen! ;)

    dikke kus vanuit Rotterdam!

  • 01 Maart 2012 - 07:05

    Conny Plantage:

    Ha Michelle hier maar weer even een berichtje uit Brielle ,je weet het mischien nog wel ja ja dat verpleeghuis.Ik lees dat je het nog stedds naar je zin hebt,wij missen je wel hoor.Wat heb jij een lieve pap en mam om de c1 mee te nemen.Ik (wij) gaan vrijdag naar frankrijk maar weer eens op de latten hopelijk lukt het nog ,zijn al een paar jaar niet meer geweest,nou meisje gr van ons allemaal

  • 04 Maart 2012 - 00:02

    Roberto:

    Eee michelle.....sind al die Hollander wieder gewieberd ?? Wir sind auch jetzt thuis....helaas pindakaas...8 dgn is leuk maar vier maanden is beter...4 dagen sneeuw en gelukkig de laatste 3 dgn superwetter...ook lekker verknettert...... tank lekker even bij na de drukke weken en nog viel Spass !!! grt. van de Hopjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Jumping Crocs - Kakadu National Park

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 768
Totaal aantal bezoekers 40992

Voorgaande reizen:

22 Juni 2012 - 23 November 2012

Oceanië & Azië

01 December 2011 - 01 April 2012

Vier maanden in de sneeuw!

Landen bezocht: