Over een paar uur... - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu Over een paar uur... - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu

Over een paar uur...

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

30 November 2011 | Nederland, Terheijden

Vertrek ik!! Al mijn spullen zijn ingepakt en staan klaar, het laatste avondmaal wordt zo opgediend en heb van bijna iedereen afscheid genomen.

Ik vind het super leuk dat ik van zoveel mensen berichtjes, telefoontjes, kaartjes en smsjes krijg! Ook de reacties hier vind ik heel leuk om te lezen! Zo ga ik die koude winter maanden wel doorkomen! ;)
Ik neem mijn telefoon mee, maar zal deze niet echt gebruiken! Hij staat wel aan, zodat ik berichtjes gewoon kan lezen. Misschien kan ik via wifi Whatsappen of met een Oostenrijks nummer goedkoop smsen maar dat is even afwachten! Ik ga in ieder geval mijn best doen regelmatig een verhaal te plaatsen en antwoorden terug te sturen maar wees niet teleur gesteld als ik dit een keer niet doe! :)

Ik ga nu nog even genieten van de laatste uurtjes met mijn ouders en vriendje!

Doei! xxx Michelle


  • 30 November 2011 - 18:18

    Annemarie:

    heeeeeel veeuul plezier daar in de sneeuw!!!!...niet te veul onderuit kieperen en ook niet te veul après-skieèn!!!(en dan onderuit kieperen!!!..) we horen van je !!! x

  • 30 November 2011 - 18:25

    Wim En Brigitte:

    Geniet nog maar even lekker van elkaar!
    En nee, wij zijn in ieder geval niet teleurgesteld en contacten wel met Sarah als we lang niks horen!
    Een HELE goede reis, schat en ik hoop dat t nog wat gaat worden om met jouw moesje en een stel vrouwkes uit de familie ECHT ns les van jou te krijgen!
    VIEL SPASS en nogmaals een bietske voorzichtig doen ai!! xxxx

  • 30 November 2011 - 20:04

    Rachel:

    I shall miss you very much :(:(

  • 30 November 2011 - 20:08

    Annelieke:

    Hallo michelle heb al even op je site gekeken. Ziet er al leuk uit, kan waarschijnlijk nog leuker worden.
    Wensen je voor morgen mat papa een goede reis , en we gaan je volgen. grus got De Hanegraafjes

  • 01 December 2011 - 10:49

    Ome Alex:

    Heeejj niggie.
    Wa's da nou? Zomaar vertrekken naar die höhe bergen!
    Heb je gaan vaarwelkus meer kunnen geven op je party, maar die hou je nog van me tegoed.
    Geniet er in ieder geval van, van je trip.
    En laat ze een poepie ruiken, die lastige toeristen.
    Grüss Got (agge um tegenkomt) en Schi Heil.

  • 01 December 2011 - 11:43

    Lisette Van Heeswijk:

    een goede reis samen met je pappie,
    ik vind het leuk jouw ervaringen te kunnen volgen, in iedergeval alvast heel veel warme groetjes Lisette

  • 01 December 2011 - 20:12

    Monique:

    Inmiddels misschien al gearriveerd. Heel veel plezier daar! En geniet van je maanden daar. We volgen je. Kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Jumping Crocs - Kakadu National Park

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 40977

Voorgaande reizen:

22 Juni 2012 - 23 November 2012

Oceanië & Azië

01 December 2011 - 01 April 2012

Vier maanden in de sneeuw!

Landen bezocht: