3,5 week voor vertrek... - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu 3,5 week voor vertrek... - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Michelle Vermunt - WaarBenJij.nu

3,5 week voor vertrek...

Door: michellevermunt

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 November 2011 | Nederland, Terheijden

Hallo lieve iedereen,

Welkom op michellevermunt.waarbenjij.nu!
Via deze site kunnen jullie komenden maanden op de hoogte blijven van mijn avontuur in Oostenrijk.

Over 3,5 week vertrek ik voor vier maanden naar het Oostenrijkse Brixen im Thale om daar skiles te gaan geven.
Mijn laatste werkdagen als fysio zijn in zicht, mijn studentenkamertje in Rotterdam is opgezegt en sta inmiddels inschreven voor de opleiding tot skilerares in Kirchberg. De opleiding duurt 10 dagen (van 5 tot 14 december) en na het behalen van mijn diploma begin ik met lesgeven bij de skischool in Brixen.

Komende weken ben ik druk met de voorbereidingen (ski's waxen en slijpen, oefenen met sneeuwkettingen voor onder de auto, Duitse woordjes leren, verhuizen, inpakken etc.). Ik heb er erg veel zin in, maar vind het ook heel spannend!
Gelukkig staan er al wat bezoekjes van familie en vrienden gepland!

Ik ga mijn best doen om regelmatig een verhaal te plaatsen en wat foto's te uploaden!

Auf wienerschnitzel!


  • 06 November 2011 - 17:24

    Nicole:

    Leuk Mies. Ik heb me meteen aangemeld, zodat ik goed op de hoogte blijf van je avonturen. Liefs Nicole

  • 07 November 2011 - 16:08

    Mama:

    Wat zal het stil worden in de Raadhuisstraat en omgeving :), en wat zullen wij jou missen. Gelukkig zoeken wij je al snel op en vieren de kerstdagen gewoon samen. Ook vinden wij het super stoer dat ons meisje dit avontuur aangaat, wat jij gaat doen is eigenlijk stiekum de droom van je paps. Lieve Michelle, alles komt goed en laat ze daar een "poepie" ruiken. Dikke X

  • 09 November 2011 - 09:01

    Charlotte:

    Hoi Drol,
    Ben echt trots op jou dat je dit gaat doen hoor Mies! Echt super gaaf!
    Ik kom je zeker een paar dagen opzoeken, want ik wil je wel zien in je " roten profi" outfit!! :D
    Totdat het zover is nog even genieten in Nederland en alles lekker voorbereiden voor de trip naar het Milka land!

    Grüß Gott!!

  • 09 November 2011 - 16:29

    Leonieke:

    Whaaa Miesje! Niet weg gaan boooeeehooeoe

  • 14 November 2011 - 18:07

    Brigitte En Wim:

    Lieve Miesmob!
    Kleine meisjes worden groot ehh waren al groot! Je was al die tijd in de grote stad Rotterdam...brrr, haha als je hier kan wennen KAN JE T ZEKER OOK DAAR!!
    Schat, doe de dingen die je altijd al hebt willen doen en PLUK DE DAG! Ook daar! Wel uitkijken ai, want we hebben met de familie nog zat leuke dingen in petto!!
    Veel liefs van ons en GENIET! xxxxxx

  • 14 November 2011 - 18:13

    Monique En Wim:

    Te gek zeg!! Ik heb me aangemeld want ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven. Heel veel plezier in Oostenrijk (dat zal vast wel lukken).

  • 14 November 2011 - 23:24

    Je Knapste Neef:

    Viel spass daar in Tirol....sehr gemutlich in de buurt hoor.....hebben daar een aantal jaren rondgehangen....Zal eens kijken of Marietje niet een paar dagen met me mee wil die kant op....

  • 16 November 2011 - 07:25

    Stephan Patricia Sam:

    Hoi Michelle, Ik hoorde het al van mama dat je het ECHT gaat doen! Helemaal super, je hebt gelijk, het er lekker van nemen. Wij wensen je veel succes en plezier met de voorbereidingen en we houden de site in de gaten!!

  • 23 November 2011 - 14:58

    Vera:

    Heel veel plezier in Tirol! Als kind ben ik vaker in Brizen im Thale geweest, en heel misschien ga ik er dit jaar weer heen, maar dan neem ik nog wel contact op als dat echt zo is!
    Groetjes Vera

  • 23 November 2011 - 19:46

    Bart Steuvens:

    Opgezegd is met een D ;). Heel veel plezier daar! Geniet ervan. En zal je verhaaltjes in de gaten houden!

    Tschuss, x

  • 23 November 2011 - 20:06

    Anton & Jose:

    Veel ski-lerares plezier, en wensen je een fijne en gezellige tijd; tot over 4 maanden

  • 23 November 2011 - 21:23

    Liv:

    BHOEHOEHOEHOE!!!
    Kun je niet gewoon hier blijven?

    Nee hoor, Super leuk dat je dit avontuur aan gaat! Mocht je ooit een (wandelend) woordenboek nodig hebben dan weet je me te vinden he?!

    Ik ga je missen!! (Mis je stiekem nu al in huize roeipoes!)

    XXX!!

  • 24 November 2011 - 14:25

    Vriendje :

    Nu nog een paar daagjes en dan verandert mijn schat in een heus sneeuwmonstertje! Gelukkig is het niet aan de andere kant van de wereld en kan ik een paar keertjes wat skilessen komen volgen!
    Ik weet zeker dat je het heel leuk gaat hebben (en na al die maanden veel beter kan skiën dan ik)!

    Dikke x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Jumping Crocs - Kakadu National Park

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 40988

Voorgaande reizen:

22 Juni 2012 - 23 November 2012

Oceanië & Azië

01 December 2011 - 01 April 2012

Vier maanden in de sneeuw!

Landen bezocht: